Καλλιεργώντας την πρόληψη, ανθίζει η ζωή

featured image

Την Δευτέρα 19 Νοεμβρίου στις 12.00 στο ΩΔΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ αίθουσα Α. Γαρουφαλή και με αφορμή την ολοκλήρωση του προγράμματος «ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ» πραγματοποιήθηκε συνέντευξη Τύπου όπου παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα του προγράμματος που υλοποίησε η ΤΕΝΑ σε συνεργασία με την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία.

Σεβαστή Κατσαμπούρη, Μαρία Κουρή, Ευάγγελος Φιλόπουλος, Αφέντρα Καραμολέγκου

Την εκδήλωση συντόνισε η δημοσιογράφος Νατάσα Ράγιου, ενώ ομιλητές ήταν ο Ευάγγελος Φιλόπουλος, Διευθυντής Κλινικής Μαστού Ευρωκλινικής, τέως Διευθυντής Κλινικής Μαστού του Νοσοκομείου «Αγ. Σάββας» και Πρόεδρος της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας και οι Σεβαστή Κατσαμπούρη, Αφέντρα Καραμολέγκου και Αμαλία Χανδρινού, στελέχη της εταιρίας Essity Hellas στην οποία ανήκει το brand TENA.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display("div-gpt-ad-1539094592273-0"); });

Η ΤΕΝΑ πραγματοποίησε για 3η χρονιά ένα πρόγραμμα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού. Αυτή την χρονιά συνεργάστηκε με την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία χορηγώντας την Κινητή Μονάδα Μαστογράφου, δίνοντας έτσι την δυνατότητα σε 2.000 γυναίκες να κάνουν δωρεάν μαστογραφία.

Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας, Ευάγγελος Φιλόπουλος στην ομιλία του ανέφερε: «Ο καρκίνος του μαστού είναι η συχνότερη κακοήθεια που εμφανίζεται στις γυναίκες της χώρας μας. Ο αριθμός των νέων περιστατικών κάθε χρόνο υπολογίζεται σε 7.500. Η έγκαιρη διάγνωση έχει καίρια σημασία για την επιτυχημένη αντιμετώπιση του και την αποτελεσματική θεραπεία του. Η χορηγία της ΤΕΝΑ στην Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία αξίζει επαίνους για την ουσιαστική προσφορά της, την ευαισθησία της αλλά και  το σημαντικό της έργο και την ευχαριστούμε πολύ».

Το ταξίδι της Κινητής Μονάδας Μαστογράφου κράτησε 40 ημέρες, επισκέφθηκε 12 Δήμους της Αττικής και 3 αλυσίδες μεγάλων supermarket (Ι&Σ Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market).

Η υπεύθυνη συντονισμού του παραπάνω προγράμματος Σεβαστή Κατσαμπούρη (Shopper Marketing Manager Greece) δήλωσε: «Είναι μεγάλη χαρά και τιμή η προσφορά κοινωνικού έργου από την εταιρία μας και τα προϊόντα ΤΕΝΑ. Το πρόγραμμα «ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ» ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία τόσο ως προς την πραγματοποίηση των δωρεάν μαστογραφιών στους Δήμους και στα καταστήματα των αλυσίδων που το φιλοξένησαν, όσο και ως  προς την ευρεία ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των γυναικών  για το ζήτημα της πρόληψης του καρκίνου του μαστού.

Η ΤΕΝΑ θα στέκεται πάντα αρωγός σε προγράμματα ενημέρωσης των γυναικών αλλά και πρόληψης, δίνοντας όλοι μαζί την μάχη κατά του καρκίνου του μαστού».

Αμαλία Χανδρινού, Nατάσα Ράγιου, Ευάγγελος Φιλόπουλος, Σεβαστή Κατσαμπούρη, Αφέντρα Καραμολέγκου

Από την πλευρά της ΤΕΝΑ η Αφέντρα Καραμολέγκου (Βrand Manager TENA Retail Greece) ανέφερε «Εάν υπήρχε όρος στο λεξικό θα βλέπαμε ότι ΤΕΝΑ σημαίνει ότι "Νοιαζόμαστε για τους ανθρώπους". Με πάνω από 50 χρόνια εμπειρίας, η ΤΕΝΑ έχει καθιερωθεί παγκοσμίως ως η κορυφαία μάρκα προϊόντων για την αδυναμία της ουροδόχου κύστης και την ακράτεια.

Η ΤΕΝΑ είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονες  γυναίκες και ένα από τα σημαντικότερα είναι αναμφίβολα ο καρκίνος του μαστού. Δεσμευόμαστε λοιπόν ότι  θα είμαστε πάντα κοντά τους υποστηρίζοντας δράσεις για την ενημέρωση, πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του».

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Από το Blogger.