Ανατριχιαστικό βίντεο: Κυνηγός στέλνει τα σκυλιά του σε γκρεμό για να πιάσει ένα ελάφι (vid)

featured imageΓια να μην φτάνουν σε κάποιον οι 610 ίπποι του 5.2 FSI που έχει στο κέντρο το Audi R8 V10 Plus, θα πρέπει είτε να έχει «φάει τα άλογα με το κουτάλι», είτε να διαθέτει την ανάλογη οικονομική επιφάνεια ώστε να ακολουθήσει την μόδα των «1.000 και άνω». Η τελευταία θέλει εδώ και κάποια χρόνια διάφορα supercars να επιδίδονται σε φεστιβάλ βελτιώσεων, ώστε να φτάσουν ή/και να ξεπεράσουν τα 1.000 άλογα.
[expander_maker more="Διαβάστε περισσότερα" less="..."] Τα περισσότερα του είδους είναι Nissan GT-R και Lamborghini Gallardo/Huracan, όμως και το R8 δεν πάει πίσω. Τα twinturbo kit που υπάρχουν για τις Lambo «κουμπώνουν» άκοπα στο γερμανικό «αδερφάκι», καθότι τα δυο αυτοκίνητα μοιράζονται την πλειοψηφία των μηχανικών μερών – συμπεριλαμβανομένου του V10 των 5,2 λίτρων. Το συγκεκριμένο Audi έχει δεχτεί τις περιποιήσεις της Klasen Motors και μετά την προσθήκη των καθιερωμένων 2 τούρμπο, αλλά και όλων των περιφερειακών, αποδίδει πλέον 1.000 ίππους. Και είναι πολύ, μα πολύ γρήγορο. Τόσο που τα 350 χλμ./ώρα (ή τα 346 χλμ./ώρα για να είμαστε ακριβείς) αποτελούν ζήτημα μερικών δευτερολέπτων. Αυτό που εντυπωσιάζει και προκαλεί δέος, ωστόσο, είναι ο τρόπος με τον οποίο τα 1.000 άλογα μεταφέρονται στον δρόμο. Είναι ενδεικτικό πως το «τσουνάμι» ροπής και ιπποδύναμης φέρνει στα όριά του το σύστημα τετρακίνησης quattro, με το R8 να σπινάρει μέχρι και την 3η ταχύτητα. Ακόμα πιο χαρακτηριστική είναι η άνεση και ο ρυθμός με τον οποίο φτάνει τα 346 χλμ./ώρα, δίνοντας την αίσθηση πως θα μπορούσε να επιταχύνει για τουλάχιστον άλλα 40 χλμ./ώρα. Δυστυχώς στο video που ακολουθεί δεν μαθαίνουμε μέχρι πόσο μπορεί να φτάσει, καθώς ο οδηγός του αφήνει το γκάζι -και καλά κάνει- αρκετές φορές λόγω κίνησης στις διπλανές λωρίδες κυκλοφορίας. [/expander_maker]
Από το Blogger.