Το www.madatoforos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

ΚΟΣΜΟΣ

[Κόσμος][fbig1 pagenumber]

Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας θα τιμωρεί τον παραβάτη οδηγό και όχι το όχημα


Το νέο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας έχει θέσει ως στόχο τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και δυστυχημάτων κατά 50% έως το 2030 και αναμένεται να ψηφιστεί το επόμενο διάστημα από τη Βουλή. 
Ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Ξιφαράς, ανέφερε σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ότι «στο νέο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο έχει προβλεφθεί ειδικός φορέας για την εφαρμογή και την παρακολούθηση όλων των απαραίτητων δράσεων που θα συμβάλουν στη δραστική μείωση του αριθμού των οδικών ατυχημάτων. 
Επίσης, έχει προβλεφθεί η δημιουργία ενός καθετοποιημένου ψηφιακού συστήματος διαχείρισης των παραβάσεων από τη στιγμή της διαπίστωσής τους».

Το επόμενο βήμα θα είναι η θεσμοθέτηση ενός αναθεωρημένου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με αυστηροποίηση των ποινών, που σχετίζονται με θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα, αν και ο ισχύων διακρίνεται για την αυστηρότητά του, απλά δεν εφαρμόζεται στην πράξη, αφού οι παραβάτες οδηγοί κυκλοφορούν ουσιαστικά ανεξέλεγκτοι. 
Ο κύριος Ξιφαράς δήλωσε, ότι «βασικό χαρακτηριστικό του αναθεωρημένου ΚΟΚ είναι η αυστηροποίηση των ποινών που σχετίζονται με θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα. 
Την ίδια στιγμή, σκεφτόμαστε την απεμπλοκή του οχήματος από την ποινή με την αυστηροποίηση της προς το χρήστη του οχήματος. Αν ένα μέλος μιας τετραμελούς οικογένειας που διαθέτει μόνο ένα όχημα υποπέσει σε παράβαση του ΚΟΚ, κρίνουμε σκόπιμο να μην τιμωρηθεί όλη η οικογένεια από την αφαίρεση των πινακίδων, αλλά να αυστηροποιηθεί το πλαίσιο της ποινής για τον οδηγό που υπέπεσε στην παράβαση».

Αυτό είναι φυσικά σωστό και δίκαιο, μένει όμως να δούμε πώς θα ξεπεραστεί -μεταξύ άλλων- ο σκόπελος της προστασίας προσωπικών δεδομένων, που δεν επιτρέπει στην Ελλάδα την φωτογράφηση προσώπων με κάμερες και άλλα ανάλογα μέσα καταγραφής, αλλά μόνον των οχημάτων. 
Έτσι χρεώνονται οι ποινές σε συγγενείς, φίλους και «επαγγελματίες εθελοντές» (με το αζημίωτο) και μένουν στο απυρόβλητο οι επικίνδυνοι και κατά συρροή παραβατικοί οδηγοί. 
Να αναφέρουμε ενδεικτικά, ότι οι κάμερες των αυτοκινητοδρόμων καταγράφουν σε καθημερινή βάση οδηγούς, που κινούνται στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, συνήθως για να γλιτώσουν κάποια διόδια και η Τροχαία δεν μπορεί να τους αφαιρέσει το δίπλωμα ούτε να τους κόψει κλήση, επειδή δεν προέρχεται το οπτικό υλικό από την ίδια την Αστυνομία.

Δημοσίευση σχολίου

►Το www.madatoforos.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

[blogger][facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget