Το www.madatoforos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

ΚΟΣΜΟΣ

[Κόσμος][fbig1 pagenumber]

Κόκκινος συναγερμός στην Ευρώπη για σοκ στην προσφορά diesel – Τρόμος για μία οδυνηρή επανάληψη του 1973


Η Ευρωπαϊκή Ένωση πραγματοποίησε έκτακτη συνεδρίαση την Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2023 για να συζητήσει το ενδεχόμενο σοκ στον εφοδιασμό diesel εξαιτίας της σύγκρουσης μεταξύ Ισραήλ και Hamas

Καθώς οι γεωπολιτικές εξελίξεις στην Μέση Ανατολή προκαλούν ανησυχίες για την ενεργειακή ασφάλεια της Ευρώπης, ο Επίτροπος Ενέργειας της ΕΕ Kadri Simson συγκάλεσε έκτακτη συνεδρίαση την Παρασκευή 27/10 για να συζητήσει τα πιθανά ζητήματα σε περίπτωση διακοπής του εφοδιασμού diesel, όπως απεργίες και μεγάλες ουρές φορτηγών εξαιτίας μειωμένης προσφοράς.
 
«Το πετρέλαιο είναι σημαντικό.

Δεν υπάρχει αρκετό diesel και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε απεργίες», δήλωσε στο Reuters ένας αξιωματούχος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
 
«Είναι αυτή η στιγμή του 1973 ή όχι;».

Αφού η ομάδα συζήτησε τους κινδύνους έλλειψης diesel, η ομάδα συντονισμού για την πρόσφορα πετρελαίου και ορυκτων καυσίμων της ΕΕ διαπίστωσε ότι οι κίνδυνοι είναι πολύ χαμηλότεροι από ό,τι κατά τη διάρκεια του embargo πετρελαίου του 1973, με την Ευρώπη να βασίζεται στο πετρέλαιο σε πολύ μικρότερο βαθμό σήμερα από ό,τι πριν από δεκαετίες.

Σύμφωνα με τον αξιωματούχο της ΕΕ, η Ευρώπη βασίζεται μόνο στο αργό πετρέλαιο για περίπου το ένα τρίτο του ενεργειακού της μείγματος.

Οι περικοπές της προσφοράς του ΟPEC, ωστόσο, εξακολουθούν να προκαλούν ανησυχίες στην ΕΕ, κυρίως επειδή ένας από τους κορυφαίους προμηθευτές αργού πετρελαίου της ΕΕ είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός του OPEC, η Σαουδική Αραβία.

«Η διαδρομή της Μέσης Ανατολής εξακολουθεί να είναι σημαντική για την Ευρώπη…20 εκατομμύρια bp (βαρέλια/ημέρα) διέρχονται από τα Στενά του Hormuz.

Είναι ένα πραγματικό σημείο ασφυξίας (για την εφοδιαστική αλυσίδα)», επεσήμανε ο αξιωματούχος.

«Μια πιθανή κρίση θα είχε άμεσο αντίκτυπο στην τιμή, αλλά είναι μικρότερος κίνδυνος για την ασφάλεια του εφοδιασμού, αν και η αγορά είναι πολύ ‘’σφιχτή’’ λόγω των περικοπών του OPEC+, η στενότητα στην προσφορά αναμένεται να μειωθεί το 2024».

Η ΕΕ έχει επί του παρόντος καθαρές εισαγωγές αργού πετρελαίου αξίας 90 ημερών ή 61 ημέρες εγχώριας κατανάλωσης με βάση τις παραγγελίες, αλλά το diesel και το πετρέλαιο συνεχίζουν να προκαλούν προβληματισμό για την ενεργειακή ασφάλεια της ΕΕ.

Η κατάσταση του ενεργειακού εφοδιασμού της ΕΕ εξακολουθεί να είναι ανησυχητική χωρίς τη Ρωσία ως κύριο προμηθευτή πετρελαίου και φυσικού αερίου, όπως τα χρόνια πριν από την εισβολή στην Ουκρανία.


www.bankingnews.gr

Δημοσίευση σχολίου

►Το www.madatoforos.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

[blogger][facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget